Monday 7 November 2011

Pinky Pearl?

Assalamualaikm sume

Korg wat apw je cuti nieh? Korg tak bosan ker?

Aku bosan gile~ But tak tau nak lepak kat ne.

Wokey r berbalik semula pada tajuk. Korg tau tak apw tu Pinky Pearl?

Mesti ada yg akn jwb mutiara merah jambu un.

Salah! Jwpnnya ialah Pink + Purple.

Mcm mne Pink + Purple buleh jadi Pinky Pearl? 

Haish korg ni. Pink un org sebut pinky. Pearl tuh lak aku ambil dr perkataan Purple. Aku just ambil Ple je. Bunyinyakn dh nak sama dgn Pearl.

So terjadilah nama Pinky Pearl. Jangan curi au nama ni. Ianya khas utk aku sahaja! 
Aku suka pink??? Jwpnnya tidak sama sekali.

Klo tak npw letak pinky?? Humm... org slalu kaitkn warne pink tu utk pompan so aku ltaklah. Coz aku ni pompan. Tp ada gak apw bdk laki yg ske warne pink.

Pearl? Aku pon tak ske mkn pearl yg owg slalu ltak dlm ice-blog tuh. Tak sedap lngsung, aku tak tau npw owg ske mkn tuh. Weh, apw yg sdap sgt pearl tuh?

Pape je lah yg pnting aku ske warne Purple bkn Pearl yg dlm ice-blog tuh.

Actualy ni blog ke-2 aku. Dalam blog nieh aku buleh tulis pape jew coz mama aku tak tau.

Yg blog agi atu tuh len citer coz mama aku dah tau.

Ergh! mama aku tuh dah mcm detektif conan. Apw yg aku buwat msty dia nak tau.

Aku bkannya wat papew pon. Nak kata aku ni terlalu sosial, setau aku, aku jarang kuar umah smpaikn kwsan sekitar umah aku pon aku blum fasih agi.

Wokey r smpai cni dlu. Ecok tulis agi. Insya-ALLAH klo nyawa aku pnjg agi

0 comments:

Post a Comment

THIS BLOG DESIGN BY MIZS PINKY PEARL. ALL COPYRIGHT RESERVED BY MIZS PINKY PEARL.